Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 518 796 766.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z jednym z poniższych wariantów procedury reklamacyjnej.

Masz możliwość skontaktowania się z nami elektronicznie:

1. Wyślij e-mail na adres: biuro@tu-tam.pl. W treści e-maila podaj swoje dane (imię i nazwisko oraz adres zwrotny), opisz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty (wymiana towaru na nowy lub obniżenie ceny produktu o określoną kwotę lub odstąpienie od umowy i zwrot ceny towaru). W przypadku zwrotu części lub całkowitej ceny dodatkowo prosimy o podanie numeru konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sklep decyzji). Do e-maila załącz koniecznie wyraźne zdjęcie produktu ukazujące wadę.

2. W ciągu 7 dni od otrzymania e-maila z reklamacją poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. W przypadku uznania reklamacji zgłoszonej e-mailem za zasadną, w porozumieniu z Tobą ustalamy, czy wadliwy towar winien być zwrócony do Sklepu, czy też możesz wadliwy towar zatrzymać. W ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie na nasz koszt nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Nie masz możliwości kontaktu e-mailowego:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (wzór dostępny jest na stronie UOKiK), w którym podaj swoje dane (imię i nazwisko oraz adres zwrotny), opisz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty (wymiana towaru na nowy lub obniżenie ceny produktu o określoną kwotę lub odstąpienie od umowy i zwrot ceny towaru). W przypadku zwrotu części lub całkowitej ceny dodatkowo prosimy o podanie numeru konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sklep decyzji).

5. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie na nasz koszt nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

UWAGA! Różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego Kupującego (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@tu-tam.pl lub telefonicznie: +48 518 796 766. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (wzór dostępny jest na stronie UOKiK), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl